Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010


Ο έρωτας είναι ασθένεια

Είμαι βαριά άρρωστη

Από την υπόταση που με χαρακτηρίζει

Το βλέμμα σου οδηγεί

Σε γρήγορους κτύπους την καρδιά μου

Δεν μπορώ να εξηγήσω το πως

Η επιρροή που μου ασκείς

Συνοδευμένη από την αύρα που σε περιβάλλει

Με σταματά, με κοκαλώνει

Είναι μερικά δευτερόλεπτα μόνο…

Στιγμές περνούν μπροστά μου

Η ένταση σου με περιτριγυρίζει

Όλα συμβαίνουν τόσο γρήγορα

Το μυαλό δεν αντιδρά

Σειρά λοιπόν έχει η καρδιά

Οι γρήγοροι παλμοί

Προσπαθούν μάταια να με συνεφέρουν

Το βλέμμα σου με καρφώνει

Η σκέψη μου θολώνει

Χαμογελώ

Δεν ξέρω αν φταίει η αμηχανία

Αν απλά με τρελαίνει η αδιαφορία

Δεν ξέρω αν σε νοιάζει

Αν σε επηρεάζει

Πώς να εκφράσω αυτό το πάθος

Πώς να πιστέψω ότι είσαι λάθος

Είσαι το μόνο ενδιαφέρον στη ζωή μου

Η πηγή της αντοχής μου….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου